zaterdag 22 augustus 2009

ZIJ KONDEN HET LONKEN NIET LATEN...

Op 19 augustus lopen wij ongeveer 100 kilometer berregie op en berregie af over het Madeira rond Funchal. De dokter heeft mijn knie echt goed gerepareerd;)
Onderweg maak ik wat fotoos van het zooitje ongeregeld dat je hier naast de weg ziet liggen:

...geen idee wat het is...

...dit ruikt toch lekkker!!!!...

...bijna een filmster...

...veel evergreen...

...heel veel boompjes met dit soort hoerige klokjes...

...ik moet zeggen dat het me bekend voorkomt, maar...

...bruidsboeketje langs de kant van de weg...

...deze overdaad hangt over een open tunnel heen. Makkelijk hoor effe een paar draden spannen en je hoeft geen dak meer te maken;)...


...dit zie je toch in NL ook? dacht ik nog terwijl ik bijna over de overdaad heen struikelde...

1 opmerking:

  1. Dat vond IK nou zo mooi van Madeira: waar je in Nederland véél voor betaalt in de bloemenwinkel groeit daar als "ongeregeld" gewoon in de berm. Zijn jullie al in de eucalyptusbossen boven op de bergen geweest? Groetjes,André "Wikki-Meike".

    BeantwoordenVerwijderen