maandag 2 november 2009

SORRY HOOR


...28 okt sunset op de ankerplaats van de baai van Tarrafal op het eiland Sao Nicolao...

Tis jammer als jij, mijn trouwe blog-lezer een beetje ongerust geworden bent. Ik heb inderdaad al langer dan een week niets van mij laten horen. Dat komt niet omdat wij niets hebben meegemaakt (integendeel zou ik zeggen), dat komt ook niet omdat wij er geen ZIN in hadden. Wij hebben eenvoudigweg geen internet toegang kunnen vinden. Bovendien hadden we PC stress met de computer die onze emails overzee verzend. Je kent het wel " Murphy's Law!

En toen wij het eindelijk na een bus reis (" mmm misschien kun je in de hoofdstad van het eiland wel een internetcafe of hotel met internet vinden..." ) van 2 uur en een zoektocht van een half uur een internet cafe gevonden hadden zei men ons dat er op het hele eiland geen elektriciteit was ...en dat dat misschien over een uur maar misschien ook pas over drie dagen weer in werking zou zijn.

Nu ben ik bezig de schade in te halen, maar dat is best veel werk.

Kan ik je alvast zoet houden met wat fotoos?
...foto gemaakt op het schildpaddenstrand van het eiland Boavista, speciaal voor de verjaardag van Kaatje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten