zondag 3 januari 2010

NAAR TOBAGO

Lieve Lezers,
Het spijt me zo.
Het gaat me niet lukken om hier in Suriname de normale verslaggeving te handhaven.
En ik heb nog wel zoveel leuke en spannende verhalen te vertellen.
Weet je: Ik was bijna weer terug naar NL gemoeten...
Maar dat hoor je wel als ik weer "normaal" internet toegang kan vinden in de buurt.

Morgen- maandag 4 januari- vertrekken we naar Tobago en Trinidad. De reis zal ongeveer 4 a 5 dagen duren. Onderweg stuur ik wel wat korte berichten via de radio naar het blog zodat jullie op de hoogte van onze voortgang blijven.

Tobago is het mooie eiland (natuur en rust, blauw water en snorkelen) en Trinidad is het handige eiland (veel scheepswinkels waar we ondermeer voor een groter anker willen shoppen).
11 Januari willen we van onze ankerplaats op Tobago ("Scarborough" of "Man of war bay") met de ferry of het vliegtuig naar Trinidad om Hans te ontmoeten en om de volgende ochtend Liesbeth op te halen. Zij zal 3 weken met ons meevaren. Het lijkt ons super! en we kijken er naar uit om ze allebei live "happy newyear" te kunnen wensen.
XXXXXXX

1 opmerking:

  1. lieve zeehelden zo'n lange tijd zonder verhalen van de Rebel, dat kan toch eigenlijk niet, ik heb jullie gemist, maar ook op Teuge natuurlijk met de jaarwisseling, 't was helder in de nacht van 31 naar 1, prachtig siervuurwerk aan de horizon , Apeldoorn deed zijn uiterste best, door de sneeuw kregen we dubbelop ,
    groet en het ga jullie goed !!!!!!!doeg JM

    BeantwoordenVerwijderen